tirsdag 6. september 2011

Vi har blitt voksne!

I alle fall hvis en skal dømme etter dette innkjøpet:
Kenwood Major Titanium
1500W
Vi har drømt om en slik i flere år, og begge har nok sagt, litt på spøk:
"Når jeg blir voksen, skal jeg ha skikkelig kjøkkenmaskin."
Hehe.. Men for en drøm da!
Jeg trodde den skulle bråke masse, men det gjør den jo ikke!
Ble plutselig veldig mye kjekkere å bake!
Lykke!

Når det kommer til elektronikk og tekniske duppedingser,
er det mannen i huset som får ansvaret.
Jeg stiller mine kriterier, så får han finne ut hva som er best.
Veldig kjekk fordeling, synes jeg!
Da han min først var i gang,
vanket det jammen meg litt av hvert annet også på meg/oss.

Vanguard MK-4

Kamerastativ har jeg ønsket meg lenge,
men har nedprioritert det.
VELDIG deilig at han tok tak i det!
Jeg måtte vente til barna var i seng,
så pakket jeg opp og studerte alle funksjoner.
Rene julaften. Hehe..
Ja jeg vet, jeg er et barn av og til. :p
GLEDER meg til å ta det i bruk!

HP Photosmart eStation - CQ140B
 HP Photosmart eStation
Multifunksjonsskriver.
Vi har jo en fra før, men den gikk tom for blekk hvert femte sekund,
og billige skrivere har langt fra billig blekk.
Skikkelig salgstriks?
Dermed har vi vært uten noen år nå,
og det er jo bare utrolig klønete?
Særlig nå, hvor alt av planer kommer på mail,
selv fra barnehagen!

Skriveren er allerede testet, både til tekst og bilder.
Veldig fornøyd med bildene så langt!

2 kommentarer:

  1. Ja, da har jeg litt igjen da, har ingen av de ovrnevnte.. haha..
    Men skriver trenger jeg å, utrolig klumsete å ikke ha.. D vil si-æ har, men som deres gamle har den ørten patroner som må byttes i hytt og vær.. =)

    SvarSlett
  2. Tenkte nå helst på kjøkkenmaskinen da, den er liksom "voksen". Temmelig stor overgang fra å bruke nevene eller mixmaster. Haha! Vi baker jo både brød og endel annet, så vi har virkelig god bruk for en slik maskin, har bare ikke prioritert det tidligere.

    SvarSlett

Takk for at du gir tilbakemelding, det setter jeg pris på! :)