fredag 2. september 2011

Navnelapper og shopping

Merke barnas klær og utstyr må til.
Ny ladning merkelapper kom med dagens post.
Ett sett med , ett med , og ett uten motiv.
Synes de ble søte!

Valgte å gå for Askeladden igjen, de har jeg best erfaring med så langt.
Prøvde nordic print sist, og de har dessverre skuffet.
Trykket gikk av og lappene løsnet, etter kort tid, og det er så ergelig!
Sendte klage, og knapt et par dager senere fant jeg nye lapper i postkassen,
så servicen er det ingenting i veien med. :)
Bare så synd at lappene fortsatt ikke ser ut til å holde mål.

Askeladden har hele 10 års garanti på sine lapper!
Hadde egentlig holdt med tre år for oss,
siden vi ikke bruker bare etternavn.
Barna vokser jo ut av klærne også,
heldigvis.

..For da kan mammaen shoppe!!!
Litt av feriens shopping til ♥minstemor♥ i huset.
(Det dryppet en hel del på de andre barna også,
ikke fullt så mye på oss voksne..
Mystisk det der.)
Mesteparten av det på bildet er fra Lindex.
Det er en av mine favorittbutikker, fordi de har så masse fine farger.
Ikke gjorde det noe at de hadde masse på billigsalg da vi var i Tromsø, heller.
Handlet så mye på den ene butikken at jeg bare måtte gå
i kassa fordi jeg ikke greide bære mer i nevene.
Deretter runde to.
Hi hi..

I år har jeg gjort endel kupp på Cubus også,
helt latterlig billig når det koster 9 kroner plagget.
12 piratbukser for 108 kr, liksom.. Det er nesten absurd!
Sparte 480kr bare på de..
Jenta i kassa måtte se to ganger, og kommenterte det.
Boxere som til vanlig koster 99, kostet også 9,-
Totalt betalte jeg vel ca. 1000 for noe som ordinært ville kostet rundt 4500.
Shopping in my ♥

Til mitt forsvar, så shopper jeg ikke så mye til vanlig, og nesten utelukkende på salg. ;)

2 kommentarer:

  1. Så koselig blogg du har:)Skal si du har gjort litt av et kupp på cubus da!Morro når man kommer over slike gode tilbud.
    Legger meg til som følger og gleder meg til å følge videre med:)
    Klem carina

    SvarSlett
  2. Takk, koselig at du vil følge bloggen min. :)
    Klem

    SvarSlett

Takk for at du gir tilbakemelding, det setter jeg pris på! :)