mandag 20. september 2010

Sokkestrikking

Jeg har sokker på pinnene! Noen søte små, som sådan. Ok da, de er ca. str. 2 år. Strikker de i et flerfarget garn fra Finland. Raita fra 7 veljestä/brødre. 150g nøster er kjekt, blir ikke tomt med det første! I dag er planen en ny finlandstur, så da var det vel på tide å strikke av det jeg kjøpte sist. Bilde kommer siden, kanskje i kveld.

Jeg har forøvrig lært meg å strikke forsterket hæl og såle! Kjempesmart, og det skal Anne på landet, som har bloggen A's Almanakk få æren for!

Jeg er egentlig ikke så glad i å strikke sokker. Vet ikke helt hvorfor, for det er jo raskt arbeid. Og med flerfarget garn blir de så fine, uten trådskifte og masse festing av tråder! Genialt!

Ha en flott mandag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du gir tilbakemelding, det setter jeg pris på! :)