søndag 13. mars 2011

Vindusshopping

Vi har ikke Åhlens her, men det stopper meg ikke fra å "vindusshoppe" på nett..
Er disse kjøkkenhåndklærne så rosa som bildet tilsier, tro?
Da hadde de passet perfekt hos oss!

Tobbe kjøkkenhåndklær
Bilde lånt fra Åhlens.no
Ønsker meg noe slikt til kaffe og sukker.
Kaffeboks
Bilde lånt fra Åhlens.no
Eller sånn her.
Teboks
Bilde lånt fra Åhlens.no


Jeg har fortsatt ikke funnet perfekt tilbehør til badet vårt, ting tar tid!
Denne var ganske søt, digger fargen!

Såpepumpe Smart
Bilde lånt fra Åhlens.no

Denne baderomsmatta var ganske sprek, selv om ikke alt var i "mine" farger.

Rand rød baderomsmatte
Bilde lånt fra Åhlens.no


2 kommentarer:

  1. Er det dette som kalles ett hint?? =D

    SvarSlett
  2. Hehehe, var litt redd du skulle ta det som et, i alle fall. Jeg "ramlet" innom Åhlens på leit etter bilde av det stoffet med trær på vettu, og da fant jeg jo masse fint (bare ikke det jeg lette etter..).

    SvarSlett

Takk for at du gir tilbakemelding, det setter jeg pris på! :)