søndag 13. mars 2011

Sytid!

Endelig fikk jeg satt meg ved symaskinen et par timer!
Ble enig med meg selv om at jeg ikke kan bryte min
egen regel om å alltid vaske stoffet før bruk.
Dermed var det bare å sette i gang med å
kante 8 lengder, altså 16 sider.
Det gikk fort og greit,
når bare symaskina ble varm og sluttet å krangle med meg.
La alt til vask, og var jo slettes ikke klar til å sette vekk
symaskinen!
Etter en kjapp tur i gangen ble det klart for meg.
I 1,5 år har det hengt 2 meter gardinstoff over vinduet i trappen opp.
Ferdig kantet og vasket.
Den opprinnelige planen med stoffet gikk i vasken,
dermed ble det hengende sånn i påvente av
at den rette ideen skulle "komme til meg".

Nå har det blitt til én gardinlengde,
akkurat passe siden vinduet
ikke er så veldig stort.
På dagen kan det
dras til siden,
og på natten
skjerme for innsyn.

Skal fikse bilde litt senere,
finner ikke stoffet på åhlens nettside lenger.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du gir tilbakemelding, det setter jeg pris på! :)