onsdag 30. mars 2011

*Sukk*

Jeg er så inspirert i kveld!
Har sett og sett i interiørblogger.
Mye lyst og lekkert, iblandet lekne, freshe farger. Elsk!
Kjenner at lysten og trangen til å gjøre noe bare flommer over.
Deilig er det!
Jeg skal bruke inspirasjonen fornuftig.
Lover!

Noen av bloggene jeg har vært innom:

"Turen" startet hos
Romantisk Retro
Damen som har bloggen er helt fantastisk,
hun skriver alltid så vakkert
og jeg blir i godt humør.
Verdt en titt!
Blanding av moderne stil og spreke,
fargerike elementer.

Også her er det mye lyst, iblandet lekre retrostoffer.
Denne inspirerer meg mest av alt
fordi de lever så godt på liten plass.
De er like mange i familien som oss -
2 voksne og 3 barn.
Kreative løsninger for å utnytte plassen,
dét kan vi like!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du gir tilbakemelding, det setter jeg pris på! :)