søndag 7. august 2011

Tantepakker :)

Nå er det helst min tante da, men barna mine kaller henne også for tante.
Vi var noen turer innom hos henne og familien da vi var på ferie.
Kjempekoselig!

Disse vottene har hun strikket til jentene mine,
er de ikke fine?



Jentene fikk også noen morsomme tannbørsteholdere,
de kunne knapt vente med å ta dem i bruk!


Jeg har også fått pakke hos tante,
men den har jeg ikke tatt bilde av ennå.

Søskenbarnet mitt med familie har vært i USA,
og kom hjem mens vi var der nede på ferie,
dermed ble det noen søte amerikagaver også på jentene.

4 kommentarer:

  1. Snille og flinke tanta vårres! =D
    Huske du kor glade vi ble da ho strikka like Isbjørngensere i ulike farger til alle oss ungene?*imponert*
    Morsomt at vottene er like, bare mer detaljerte jo større de er.. =)

    SvarSlett
  2. Ho e super, og rå på mønsterstrikking! :D Æ har noen av de isbjørngenseran her, fortsatt like fine!
    Vottan har lik ribb eller hva en skal kalle det, og samme farger, men mønstrene er ulike.

    SvarSlett
  3. Æ så at blomstene på vottene var ulike, mente at mønstrene ble mer detaljerte jo større de ble..litt klumsete skrevet bare..
    Du må sende bilde til ho m jentan i de genseran, da bli ho supergla.. =D

    SvarSlett
  4. Ja, får gjøre det. Måtte fortelle ho at vi har både isbjørngensere, fanajakke og sikkert endel anna som ho strikka til oss/evt. vi har arva etter hennes egne. Æ syns det e så koselig, og ikke minst imponerende at de ennå er i god stand!

    SvarSlett

Takk for at du gir tilbakemelding, det setter jeg pris på! :)