tirsdag 12. juli 2011

Shooooopping!

Jeg kjøpte nye sengesett til oss andre for en tid siden, nå var det lillemors tur.
Litt lite med to dynetrekk når man har en dyne i vogna og en i senga,
jeg har måttet ty til nødløsning innimellom.
Juniordyna er like bred som babydyna (80x100cm) er lang,
så da fikser mammaen.
Jysk hadde sengetøy til barn, Night&Day Kids, på tilbud til 100 kr pr. sett, veldig kjekt!
Kjøpte disse to, syntes de var søte.
MÅTTE selvsagt ha rosa!

Hørselvern har vi vurdert lenge. Kjekt å ha både til scooterdrag, når man kjører bråkete kjøkkenmaskiner og sikkert mye mer. Hun bare MÅTTE ha dem på i bilen etter at vi hadde kjøpt dem.
Satt glisende og beundret dem i sladrespeilet sitt. 

Lillemor har begynt å gå på potte, og for å gjøre det lystbetont har vi gitt henne klistremerker. Hun synes klistremerker er helt topp! Nå var det tid for en litt større premie.
Schleich dyr er noe barna mine samler på.
Disse dyrene koster litt mer enn sånne billigpakker, men er holdbare og forseggjorte. 
3 søte kattunger

En vær.
Ikke vet jeg hvorfor hun valgte akkurat den?
Hun kaller den "beibilam", men der var jo både lam og søyer også.

De store jentene mine fikk lov til å bruke egne penger, og kjøpte seg stalljenter, hund og valp av samme merke. SÅ fornøyde! :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du gir tilbakemelding, det setter jeg pris på! :)