søndag 12. september 2010

Ny blogg!

Herved erklærer jeg min nye blogg for åpnet!

I dag er jeg så glad, for jeg FÅR ett møbel! Liatorp skjenk/mediabenk fra IKEA, en eldre modell av denne, men litt smalere.

Bilde lånt fra ikea.com/no
Jeg har bestilt et helt likt som på bildet, men det kommer ikke før i slutten av oktober. Det er jo evig lenge til! I mellomtiden får jeg pønske på hva jeg skal gjøre med to nesten like. Jeg liker hvite møbler så godt! At man har 3 barn, derav en liten som rører på alt, det får ikke hjelpe. Da vasker jeg heller av møblene litt oftere! Gleder meg som et barn, her jeg sitter. I dag har vi et 11 år gammelt, altfor lite og ikke minst ganske lite elegant tv-møbel. Det er koksgrått, med kirsebærfargede bord på hver side av glassdøren. Skal bli så deilig å få inn noe nytt, lyst og fint! Dessuten tror jeg det blir lekkert med den fine lampa mi oppå, ved siden av tven. Bildet yter den absolutt ikke rettferdighet, men det gir i alle fall et inntrykk.
Bilde lånt fra Bohus.no

Nå skal jeg vaske av det gamle, og ta et FØR-bilde! Ha en flott dag!

3 kommentarer:

  1. Gratulerer med ny og fin blogg :) Og møbler :)

    SvarSlett
  2. :-O Jeg ønsker meg en Liatorp til kjøkkenet mitt! Misunnelig! :-)

    SvarSlett

Takk for at du gir tilbakemelding, det setter jeg pris på! :)