torsdag 16. september 2010

Den nye tv-benken..

Her kommer endelig bilde av tv-benken!
Den ser litt gulere ut på bildet enn i virkeligheten, var litt sent da det ble tatt.
Jeg har ikke bestemt meg for hva jeg skal ha i de nederste hyllene. Hvite kurver, kanskje?
Føler at det lett virker rotete om man har i masse rart, når møblene har glassdører.
Men det er jo så pent!
Denne tv-benken har en uttrekkbar hylle øverst.
Først tenkte jeg at det var teit, men nå har jeg funnet et bruksområde for den hylla!
Den passer jo perfekt til laptopene, trådløse mus, og fjernkontroller!
Både ryddig og lett å finne igjen.
Genialt!

Jeg er forøvrig veldig fornøyd!
Trodde det skulle ta litt tid å venne seg til høydeforskjellen på tven,
men det tenker man ikke over engang.

Slenger med bilde av litt veggpynt med det samme.
Denne kjøpte jeg i vår.
Jeg liker Black Design ganske godt, og elsker hjerter!
Så hva er vel bedre enn en kombinasjon?



3 kommentarer:

  1. Hei Maria.
    Så koselig blogg du har :)
    Jeg har nok mye av samme smaken som deg når det gjelder interiør altså..hehe..den TV benken er nydelig.
    Gleder meg vannvittig til vi skal pusse opp kjøkkenet vårt i høstferien:)
    Skal prøve å titte innom her iblandt :))
    Klem Lillelisa

    SvarSlett
  2. Her skal jeg følge med :D

    SvarSlett
  3. Så koselig at dere har vært innom! :)

    Tenker det blir deilig med nytt kjøkken, lillelisa! Det vil jeg også ha. NÅ! Jeg må nok vente litt..

    SvarSlett

Takk for at du gir tilbakemelding, det setter jeg pris på! :)