mandag 13. september 2010

Nattens dronning..

Nå sitter jeg her igjen. Våken midt på natten. Tenker, og pjusker med småting. Plutselig har tiden gått, og jeg skulle vært i seng for lengst.. Sånn har jeg vært så langt tilbake som jeg kan huske. Ikke for ingenting at jeg har blitt kalt Nattens dronning, og det mer enn én gang.

Den "nye" mediabenken er på plass. Litt uvant å ha tv-en så høyt oppe, men utrolig deilig med et lyst møbel! Selv om benken er større, så blir romfølelsen bedre. Litt utrolig egentlig, men sånn er det altså. Har tatt noen bilder, kanskje jeg legger dem ut en dag.

I ettermiddag var vi på tur. Jeg, samboeren min og de to yngste jentene. Vi kjørte et stykke først, og gikk deretter opp til en gammel demning/vannbasseng. Minstemor ble i ekstase når hun fikk "balansere" på de gamle murene, med en trygg voksen hånd å holde i selvsagt. Ikke minst var hun veldig fornøyd med krøkebær på alle kanter! Hun la seg ned midt i tuene og bare dyttet inn bær, med et digert glis om munnen! Moro! Hun har jammen blitt god å gå også, vi kom oss bra langt, og hun ville gå selv tilbake også. Vi tok mange småpauser og bar henne noen korte strekninger der det var for ulendt til de små bena hennes (til ville protester, må vite!).. 6-åringen koset seg også, og viste oss hvor hun hadde vært på tur med klassen sin. Jeg fikk tatt en haug med bilder. Tenkte å laste dem (og fryktelig mange flere) over fra kameraet til pcen i løpet av morgendagen, om jeg får tid.

Nå er det tid for å ta kveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du gir tilbakemelding, det setter jeg pris på! :)