lørdag 26. november 2011

Tidligere prosjekter

Synes det er litt gøy med alt jeg har laget selv, som brukes år etter år. :)
Her er et lite utvalg:

Denne lua strikket jeg da mellomste var noen mnd., det er syv år siden nå. Måtte jo ha rødnisselue hun også! Det var etter å ha tovet denne jeg forsto poenget med å strikke et godt stykke før en begynner å felle inn... Men for all del, den fungerer bra og er i bruk til minstesnuppa nå. :) 5. eller 6. sesong og lua er like fin.
Strikket i Rauma finull.

Dette handlenettet begynner å bli noen år nå, er jammen ikke sikker på hvor mange. Mellom 4 og 7 et sted, tenker jeg. Det er godt brukt, ikke så mye til varer, men som oftest til ytterklær og sko. Kjekt!

Dette dukketeppet er sikkert ti år gammelt, og heldigvis ikke skjevt, selv om det kan se sånn ut. Jeg måtte bare prøve lappeteknikk. Kan ikke si at det har blitt så mange flere lappetepper, men alle tre dukkemammaene her i huset har nå vært fornøyde med dette. Jeg ordnet også madrass til dukkevogna og sydde matchende trekk til, samt stelleveske.

Disse strikket jeg til eldstejenta da hun var ca. et par-tre år, de må altså være nærmere 10 år nå. Strikket i Falk og Funny fra Sandnes garn, om jeg ikke tar helt feil. Eget mønster.

1 kommentar:

Takk for at du gir tilbakemelding, det setter jeg pris på! :)