mandag 10. oktober 2011

Ut i naturen

Vi er glade i å dra på turer,
se, oppleve, utforske, kose oss!
Når man er i naturen,
er det som alle sanser bare åpner seg opp,
en ser det som er rundt seg.
Med hele kroppen.
De minste ting kan være små spennende vidunder.
 ♥
 
Selv i litt småkjipt vær kan en få flotte opplevelser.
Et gammelt kapell, som jeg er ganske fascinert av! Kunne godt tenkt meg å stå brud der.
Lekker høstfarge

Minste frosken jeg noen gang har sett! (Det er samboer'ns hender..)

Ser du frosken?

2 kommentarer:

  1. Flotte bilder!
    Kor e d kapellet? I Pasvik?
    Kuleste frosken jeg har sett, ja jeg fant den på d siste bildet også..

    SvarSlett
  2. Takk! Kapellet e i grensen. :) Æ e fortsatt imponert over den frosken, å at min kjære i det hele tatt så den og fikk fanga den!

    SvarSlett

Takk for at du gir tilbakemelding, det setter jeg pris på! :)