mandag 29. august 2011

Verdens beste mann!

I dag kom jeg hjem til ryddig og rent hus,
intet mindre enn 6 nystekte brød på benken, hvitvasken i maskinen,
ferdig middag og etter den ble det jammen ryddet og oppvaskmaskina startet.
HVEM kan vel klage på det?

Særlig godt var det siden undertegnende har prestert å tryne skikkelig i dag.
Med barn på armen, som selvsagt var like uskadet etterpå..
Mann og barn er i bassenget, mens ho mor sitter i sofaen, ser på tv,
surfer på internett og synes synd på seg selv..
Spent på hvordan benet er i morgen, jeg..

5 kommentarer:

  1. Fantastisk! Noe sånt kunne jeg blitt vant til altså. Mannen min er også super, men ikke på akkurat den måten ;)

    Håper du ikke har fått varige men av tryninga!

    SvarSlett
  2. Flinke,flinke mannen!! =D

    Kipt m tryning,kossn går d nå?
    Godt at ungen ikke slo seg iallefall, er vel det man automatisk gjør-beskytter ungen og tar fallet/skaden selv..(husker R m baby M-Fikk veldig romlemantisk gave etterpå-BRODDER-istedenfor blomster)

    SvarSlett
  3. Han har sine sider! :D Tror nok hvem som helst kunne blitt godt vant på sånt noe. ;) Nå er det jo mange dager der han ikke er hjemme i middagstiden engang, så jeg nyter de dagene han er det og fikser alt.

    Går faktisk over all forventning, heldigvis. Måtte ta en sykedag, + legebesøk for sikkerhets skyld, siden det skjedde på jobb. Gjør ennå ganske vondt å gå i trapper, også har jeg finfine blåmerker på begge bena og ene albuen, + litt skrubbsår. Men leggmuskelen (som fikk den verste smellen) bedres fort, så det blir bra. :)

    Ja, selvsagt beskytter man den lille! Var ikke en tanke på meg selv, bare på hvordan jeg skulle unngå å falle oppå barnet.. Føltes som i sakte film at jeg satte barnet stående ned ved siden av meg, mens jeg falt langflat på siden. Kikka bare litt rart på meg og var klar for å leke videre.

    Brodder ja, DET skal jeg ha til vinteren. Yaktrax har jeg hørt er bra. Hun skulle fått brodder OG blomster. ;)

    SvarSlett
  4. Godt at d går bedre!
    Æ ska tipse C om bursdag/julegave idè til dæ.. hihi..=)

    SvarSlett
  5. Hehe, han e tipsa for lengst. Æ har en liten mistanke om at han synes det e flauere enn ka æ gjør. Præhæhæ..

    SvarSlett

Takk for at du gir tilbakemelding, det setter jeg pris på! :)