mandag 11. juli 2011

Sommer og sol!

De siste dagene har vi hatt usedvanlig fint sommervær her, ikke minst temperatur opp mot - ja, til og med over 30 grader.
Det må man bare nyte. Bade, spise masse, masse is og løpe rundt i lite klær!
Her er noen bilder fra i dag.
Lillemor ♥ studerer blomstene
Asters

Asters
Jeg har brukt solbrillene mine som filter.
(Blogspot snur dette bildet, vet ikke hvorfor?)

Får ikke gjort så innmari mye disse varme dagene, men holder på å hekle et lite teppe i bestemorruter.
Har altså heklet ferdig alle rutene, med en ekstra omgang for å avslutte med samme farge på alle.
Ville ha det sånn, i tillegg innbiller jeg meg at det da blir lettere å få sammenheklingen pen.
Nå lider jeg av valgets kvaler, blir ikke helt enig med meg selv om plassering av rutene.

Nå må jeg tenke på middagen.
Nyt sommeren!

2 kommentarer:

  1. *litt misunnelig*
    Skulle vært der å plukka blomster
    med Lillemor.. =)

    SvarSlett
  2. Det hadde ho nok likt!♥

    SvarSlett

Takk for at du gir tilbakemelding, det setter jeg pris på! :)