mandag 10. januar 2011

Ull, ull og mere ull

-bukser! Jeg er nå i gang med intet mindre enn TRE ullbukser. Har jo ikke tid til å vente på videre oppskrift på testbuksene, når strikketrangen er så sterk! En bukse i str. 6 mnd., en i 2 år og en i 3 år. Litt usikker på om jeg skal strikke den siste etter mønsteret, eller bare strikke en vanlig bukse med flette i sidene. Må se det an, hvis jeg får videre mønster snart kan jeg jo bare fortsette.

Hverdagen vår har endret seg drastisk fra før jul, nå er det full pakke med barnehage, skole, SFO og jobb. Kjenner at det er veldig godt å ha kveldene for meg selv, dra bena godt opp i sofaen og strikke, lese og snoke på nett! Hurra for normal leggetid (på barna) og strikkedilla!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du gir tilbakemelding, det setter jeg pris på! :)