tirsdag 10. april 2012

Pakke!!

Det er alltid kjekt med pakker! Og særlig når det er noe man har nytte og glede av! Storesøster Anna har vært i det o'store utlandet, og kjøpt knit pro bambuspinner til meg. Og ikke minst - hun har strikket toveiskjole (oppskrift fra Pickles) til lillemor. Jenta mi har "bodd" i kjolen siden hun fikk den i armene. Hun har til og med koset med den, for den er jo så myk! (PS. Kjolen er ikke skjev, det er jeg som har tatt bildene i en litt dum vinkel.)
Her kan du se Annas egne bilder av kjolen.




















Pinnene er allerede i bruk, jeg har strikket sokker og koset meg med å se på de fine fargene i dem. Lilla og blått spesielt. <3  Hvitt og sort garn er nemlig ganske kjedelig. ;)

3 kommentarer:

  1. Oi, så fin kjole.. :p hehe..

    Bra den falt i smak, tante bruker helst babyull=myke,kosekjoler.. Æ e forresten jaggumæ snart tom for babyull! Over 70 nøster Babyull brukt siden 1/1 -e d rart æ må vente på tilbud?? (ca 10 nøster igjen som ikke er låst til prosjekt) Tilbud hos garndealeren STERKT SAVNET!! Æ va å hinta(les,masa) idag, men kjøpte KUN en liten rundpinne.. =)

    *klem*

    SvarSlett
    Svar
    1. Steike, 70 nøster!!! Går fort unna gitt! Hun har brukt kjolen HVER eneste dag altså, selv om hun må bruke andre klær i bhg. og sånn. Hun vrenger av seg når vi kommer hjem, og tar på kosekjolen. Bruker den som teppe også når den er på, dytter tærne inni nederst og pakker seg inn. ;)

      Nå synes jeg garndealeren din må gi deg tilbud, ja!

      Stor klem til deg også

      Slett
    2. Puh, klarte å holde mæ til garndealeren fikk ut fingern.. =D har garn en liten stund nu... Å bittelitt anna garn å.. =D

      Slett

Takk for at du gir tilbakemelding, det setter jeg pris på! :)