torsdag 1. desember 2011

Lillemors monster!

I går ble det endelig ferdig!
Legger ut mobilbilder foreløbig, får bytte dem ut senere.

Lillemor har selv valgt hvordan hennes monster skulle være,
og hun gliste bare bredere og bredere for hvert maskesting mora broderte.
Det var skikkelig festlig!
I dag har hun gått rundt og "vist rumpa".. Hihi..
Ja, etter at hun protesterte og sa: "Næææi, de' må vær forran!"
Da lo jeg godt, for akkurat det samme sa min kollegas sønn da han skulle ha på
monsterbuksa jeg har strikket til ham. :)
De to er nesten like gamle, og er tydeligvis enige om en ting, i alle fall!

Jeg har nå brodert navnet til lillemor nedover høyre ben,
og sydd på merkelapp oppe på venstre side.

Jeg er veldig fornøyd med fargesammensetningen, litt sånn "høst". :)
Må innrømme at det IKKE er mine farger i det hele tatt da.
Det er veldig utfordrende for meg å strikke i "feil" farger, eller helt ensfargede plagg.
Men dette gikk helt greit da.

4 kommentarer:

  1. Kjempefin! Deilige, varme farger.. Minner mæ om de mangefargete stripepoloan og cordselebuksene fra Cubus(husker du?)

    Kule tantejenta!

    Regner me at resten av barnehagen også ønsker seg monsterbukser nå! =)

    SvarSlett
  2. Haha, ikke helt som dem. :p De genseran va mer sennepsfarga, og med grønt og blått også i stripan. Va buksan skogsgrønne eller kordan va d der? Grøsse litt av tanken, men vi va jo såå fin den gangen. Eller?

    Håper ikke det kommer noen ønskestorm, orkær ente. :p Men Lillemor er fortsatt storfornøyd. Hun går rundt og "biter" oss med baken sin. *knis*

    SvarSlett
  3. De va sennepsgul, vinrød, grønn og marineblå. Alle poloene var like, åsså hadde vi 3 ulike buksene, mene R&R hadde vinrød, æ og K gul og du grønn? Huske best "fargekonsulent" Elly som fikk sjokk når ho så ka vi hadde på oss, for fargan passa jo... =D

    SvarSlett
  4. Haha, ja det stemmer nok..

    SvarSlett

Takk for at du gir tilbakemelding, det setter jeg pris på! :)