fredag 11. mars 2011

Litt shopping

I dag har jeg vært på en bitteliten shopperunde.
Det ble blant annet 3 slike.
Bonbon pendel fra Bohus.
Bonbon pendel
Bilde lånt fra Bohus.no
Vurderer å kjøpe enda flere,
for det hadde kanskje vært enda finere med 2 i hvert vindu?

Kjøpte også 3 metallbokser med lokk.
Det står "BISCUIT" på dem.
De blir nok ikke brukt så mye til kjeks,
men jeg synes de er koselige likevel.
To av boksene er allerede fylt med diverse te!

Jeg tror jeg må kjøpe slike lysestaker også.
Gille heter de,
og er hhv 38 og 46cm høye.
Gille lysestake
Bilde lånt fra Bohus.no
Gille lysestake
Bilde lånt fra Bohus.no

Dette garderobetreet var også litt artig,
selv om jeg liker dem best i hvitt!
Det er 186 cm høyt og 70 cm bredt, 11 cm dypt.
Westroth garderobetre
Bilde lånt fra Bohus.no
Kanskje vi får til å lage noe lignende selv?

Vi tok også turen innom Byggmakker.
Der plukket jeg med meg et par ruller tapet til 50 kroner rullen.
Det gjorde liksom ikke vondt.
De har hengt i butikken slik at man får se hvordan tapeten er.
Jeg har en plan med dem,
går det som tenkt,
kan det hende at jeg legger ut bilder etterhvert!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du gir tilbakemelding, det setter jeg pris på! :)