onsdag 23. februar 2011

En liten heldress blir til

I løpet av en knapp uke (5 dager)
fikk jeg strikket masse.
Sånn er det når jeg får ånden over meg!

Dressen er ca. str. 2-3 år,
strikket uten oppskrift.
Det ensfargede garnet er Rubin,
det flerfargede er fra finske Novita.
7 brødre Raita heter det.

Den spede start, nederst på et ben.



Her meldte lysten seg for å bli ferdig,
dressen ble nesten, men bare nesten,
ei bukse!

Skyndte meg å strikke litt mer,
slik at bukse ikke lenger var aktuelt.
Det ble en sen kveld..





Jeg har strikket halsen også,
men der har det stoppet foreløbig.
Prøver ennå å "kvinne" meg opp
til å sy og klippe i den!

3 kommentarer:

  1. wow,det får man si. Ikke nok med at du er en reser på pinnene,men du bruker ikke mønster engang.
    Herlige farger på garnet du har brukt da.

    SvarSlett
  2. love it.. Glede mæ til å se lille tøtta i den.. =)

    SvarSlett

Takk for at du gir tilbakemelding, det setter jeg pris på! :)