fredag 8. oktober 2010

Røde og hullete!

Sokkepar nummer seks er ferdige! ENDELIG!


Garnet er Ida fra Europris, hullmønsteret har jeg sett etter noen sokker barna har fått i gave. Men mønster finnes også på Garnstudio/Drops. Utover det har jeg strikket etter eget hode. Jeg finner det ikke helt komfortabelt å strikke med såpass tynt garn, men det var gøy å strikke med hullmønster. Rødfargen er kraftigere enn på bildene.

I går var samboeren min i Finland, med garn på handlelappen. De hadde ikke riktige farger, så han endte med å droppe det.. Æsj! Jeg hadde nok fint tatt til takke med noen andre farger, men men.. Han får kjøre oss en tur i neste uke da. Jeg er uansett litt lei av sokkestrikking for øyeblikket, men vet ikke helt hva jeg skal ta fatt på. Noen ideer?

3 kommentarer:

Takk for at du gir tilbakemelding, det setter jeg pris på! :)